FANDOM

Czas-honoru-6-sezon-celina 16914959
Celina Dłużewska
– narzeczona Krzysztofa, działającego w AK, następnie zabitego. Współpracowała z Michałem. Następnie została jego dziewczyną. Kilka dni przed wybuchem powstania została postrzelona i trafiła do szpitala. Po jego zbombardowaniu przez Niemców zaopiekował się nią Heinrich Pabst. W serii VI została postrzelona przez Antoniego Karkowskiego i zmarła na rękach ukochanego Michała.

Serie Edytuj

Seria II Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria III Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria IV Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria V Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria VI ==Edytuj

W Monachium podejmuje decyzje o wspólnej pracy z Rainerem , który ma za zadanie dla wywiadu amerykańskiego przekazać listę swoich kapusiów i doprowadzić Amerykanów do Blachnizkiego, wybitnego naukowca niemieckiego żydowskiego pochodzenia. W trakcie współpracy z Rainerem Celina dowiaduje się od amerykańskiego agenta że Rainer nie jest już potrzebny i można go zlikwidować , Celina jednak nie zrobiła tego. W pewnym momencie Rainer zorientował sie ze nie jest potrzebny Amerykanom i próbuje zastrzelić Celinę. Bronek jednak obezwładniajac go. Wieczorem w restauracji w 77 odc. tuż po tym kiedy Wanda wraca z informacją że Ruda została skazana na śmierć Karkowski ja śledzący po wejściu do restauracji strzela do Celiny. Ukochania Michała umiera na jego ramionach.

Seria Powstanie Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.b

Ciekawostki Edytuj

  • W książce Czas Honoru. Pożegnanie z Warszawą Michał się jej oświadcza.