FANDOM

Czas-honoru-7-sezon-powstanie-wladek-jan-wieczorkowski 19844543
Władek Konarski -porucznik Wojska Polskiego, syn Czesława i Marii, starszy brat Michała. Przed wojną oficer zawodowy WP, bokser. W czasie okupacji działa w podziemiu, przeprowadza akcje partyzanckie. W drugim sezonie poznaje Rudą i zostają parą. W 1944 awansowany na kapitana. Od 1945 dowodzi oddziałem partyzanckim Żołnierzy Wyklętych w Puszczy Kampinoskiej.

Serie Edytuj

Seria I Edytuj

Władek w raz z innymi Cichociemnymi w tym ze swoim młodszym bratem Michałem znajduję się na kurskie polskich dywersantów w Anglii. W pierwszym odcinku major z zarazem ojciec starszego Konarskiego, Czesław ogłasza jemu, Michałowi oraz ich dwóm przyjaciołom Jankowi i Bronkowi, że wracają do ojczyzny. Podczas skoku skręca kostkę, a jego spadochron zaczepia się o drzewo. Wraz z ojcem i bratem zostają prawie złapani przez Niemców.

Po powrocie do kraju Władek widzi się z matką w szpitalu. W drodze powrotnej wpada w łapankę. Niemcy znajdują pistolet jednego z cywilów i szantażują ich, że jeżeli nie zgłosi się właściciel, zabiją małą dziewczynkę. Władek zgłasza się jako właściciel i trafia na Szucha gdzie jest torturowany przez Rappkego. Po tym jak wywołał strzelaninę w budynku został przewieziony na Pawiak.

Seria II Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria III Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria IV Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria V Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria VI Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Seria Powstanie Edytuj

Proszę wstawić szczegółowy opis.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny z Cichociemnych nie ukończy żadnej szkoły wyższej tylko był bokserem.
  • Jego blizna przy prawym oku to trwały ślad pobytu na Szucha.